marți, 16 aprilie 2024

Anunțul Hidroelectrica: facturile vor ajunge la clienți în februarie

Hidroelectrica va trimite clienților săi facturile la începutul lunii februarie, conform reprezentanților companiei. Anunțul vine în contextul în care românii care au contracte de furnizare a energiei la Hidroelectrica nu au mai primit facturi din luna octombrie pentru consumul din iunie.

„Facturile se transmit zilnic , sunt calupuri de zeci de mii de facturi care se transmit. În februarie, în principiu, estimăm că se intră în normalitate cu toți clienții, sperând să nu mai fie și alte modificări legislative. Procesul de facturare a început de anul trecut – deja lucrurile se fac automatizat”, a declarat pentru Știrile Pro TV președintele Hidroelectrica, Bogdan Badea.

CITEȘTE ȘI: Medici renumiți, revoltați pe Guvern privind gestionarea cazurilor de gripă: „Nimeni nu spune adevărul, de frică să nu scadă în sondaje”

Hidroelectrica a fost copleșită de numărul mare al celor care s-au mutat de la alți furnizori de energie, neputând gestiona volumul uriaș de clienți, ceea ce a blocat sistemul de emitere a facturilor, conform Hotnews.ro.

Este posibilă și eșalonarea, dacă aveți prea mult de plată

Dacă suma de plată va fi prea mare, oamenii vor putea să achite factura și în rate, dar trebuie să depună o cerere, conform companiei. Solicitarea poate fi trimisă la adresa de mail esalonari@hidroelectrica.ro sau depusă la sediile Hidroelectrica. Plata va putea fi eșalonată în cel mult 6 rate lunare de valori egale, iar în perioada eșalonării trebuie achitate facturile curente, împreună cu ratele eșalonate. Formularul tip pentru cererea de eșalonare a clientilor casnici este disponibil aici, iar formularul tip pentru cererea de eșalonare a clientilor non-casnici este disponibil aici.

- Advertisement -spot_img

Ultimele articole